Hinnakirja aluseks on algdokumentide arv kalendrikuus. Algdokumendi mõiste tuleneb raamatupidamise seadusest, mis tõestab majandustehingut. Reeglina on algdokumendiks müügiarved, ostuarved, kassa sissetuleku- ja väljaminekuorderid, palgalehed ja kviitungid jms.

Baasteenuste hinnakiri

Ligikaudne algdokumentide arv Igakuise teenuse hind
0 – 25 85 eur
26 – 50 110 eur
51 – 100 160 eur
101 – 200 255 eur
201 – 300 320 eur
301 – 400 385 eur

Hinnale lisandub käibemaks.

Baashind sisaldab:

Lisateenuste hinnakiri

Üldiste raamatupidamise sise-eeskirjade ja kontoplaani koostamine uuele ettevõtjale (ühekordne) 35 eur
Raamatupidamise sisseseadmine juba tegutsevale ettevõtjale vastavalt kliendi poolt antud bilansi algsaldodele (ühekordne) 40 eur
Palgaarvestus alates 4-st töötajast 5 eur/töötaja
Komandeeringu käskkirja/aruande koostamine ja arvestus 7 eur/aruanne
Statistikaameti aruannete koostamine 10 eur/aruanne
Laoarvestus al. 35 eur/kuu
Raamatupidamisalane konsultatsioon 20 eur/tund
Suhtlemine maksuametiga kontrollimise või revideerimise ajal 20 eur/tund
Maksudeklaratsioonide parandamine 7 eur/aruanne
Vahebilansi ja –kasumiaruande koostamine 20 eur/aruanne
Raamatupidamise aastaaruande koostamine al. 65 eur
Täiendav töö 20 eur/tund
Müügiarvete koostamine 3 eur/dokument
Ülekande vormistamine ja teostamine 2 eur/dokument

Korteriühistu hinnakiri

Raamatupidamise teenuse hind vastavalt kokkuleppele.

Pakett sisaldab:

Täpse hinnapakkumise saab teha peale kliendi poolt antava raamatupidamismahu esialgset analüüsi.